Selepas Beberapa Bulan

...barulah kena update blog yang satu ini.

1 Comment:

  1. Little Mike (LM) said...
    tertanya-tanya juga sia apa maksud penghulu' selepas beberapa bulan barulah kena update blog yang satu ini'. Ingatkan penghulu bercakap mengenai laman masinasin yang 'bertukar wajah'. Sia tidak sempat pergi ke laman komuniti yang lain dan biasanya saya akan menjenguk laman masinasin terlebih dahulu sebelum ke mana-mana laman komuniti yang lain.

    Apabila sia klik 'blog yang satu ini', tiba-tiba hati sia berdetik 'macam kenal jam ni'. rupa2nya laman masinasin community's branch. ko pula ni lemmm...

    sia tersenyum panjang dan adakalanya disusuli dengan ketawa membaca tulisan c clem.. serta merta kenangan makan-makan mangga menerpa ke kotak memori. Pasal c lem selalu kena malaria, apa yang sia fikir waktu itu ialah, apabila kita masam asam, sisa-sisa virus malaria yang masih ada, 'tertidur' dalam badan akan menjadi aktif dan kuat. entah betul entah tidak..

    punca malaria? Err.. Nyamuk? buah mangga? penanam mangga? memakan mangga? Dr.Chua Soi Lek tentu akan marah kalau mendapat tahu sia akan menjawab 'posisang'.... haha!

Post a Comment