Hari ini, sahlah saya akan bertukar tempat kerja ke Singapura. Pertukaran berkuatkuasa 1 Mei tetapi saya perlu ke sana sekurang-kurangnya 10 hari lebih awal!

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    First of all, Tahniah!! secondly, wah! jauhnya... naik pangkat lagi ka penghulu? so rumah di menggatal? satu famili ke pegi? Apapun pastinya tempat baru akan mencetuskan beberapa perkara yang baru. Pergaulan serba baru, kehidupan harian, panorama kotaraya, budaya, weltanschuung yg berbeza... SO, ada rancangan nak berkumpul di kg sbelum bertolak ke SIngapura?
    Anonymous said...
    Penghulu said: tiada rancangan bkumpul buat masa ini. tapi saya mau balik kampung juga minta restu sebelum jln. saya pergi seorang dulu, sediakan semua kemudahan di sana (rumah, sekolah, dsb) dan mungkin sebulan dua balik sabah lagi utk bawa famili. apa-apapun semua keputusan akan bergantung kepada keadaan semasa.
    Anonymous said...
    Firstly saya pun nak ucap.. tahniah!!ke dua, tahniah ... ke tiga pun tahniah juga.. Kami mendoakan semuanya berjalan lancar.. " Jika ingin berjaya mesti berani buat perubahan " saya ingat pesan itu sentiasa.
    Tabik spring tok penghulu..
    =L=E=M= said...
    saya orang yang seterusnya mengucapkan tahniah...moga perjalanan di rantau orang memberi banyak pengalaman dan kejayaan...

Post a Comment